Ascultă Radio România Iași Live

Românii preferă Bulgaria, Turcia şi Grecia pentru vacanţele din 2021 (turoperator)

Românii preferă Bulgaria, Turcia şi Grecia pentru vacanţele din 2021 (turoperator)

Publicat de Andreea Drilea, 28 iunie 2021, 12:40

Cele mai populare destinaţii de vacanţă pentru români sunt oraşul Burgas din Bulgaria, regiunea Antalya din Turcia şi insulele din Grecia, iar siguranţa şi flexibilitatea au devenit esenţiale în planificarea călătoriilor, potrivit unui operator de turism.

Bulgaria este una dintre cele mai populare destinaţii de vacanţă pentru românii care aleg să călătorească prin intermediul grupului de turism TUI în condiţiile în care atât tinerii, cât şi familiile cu copii apreciază preţurile accesibile de pe coasta Mării Negre şi preferă să îşi petreacă concediul în nordul litoralului bulgăresc – în zona Nisipurilor de Aur – ori în partea de sud – în regiunea Sunny Beach. Turoperatorul oferă nouă hoteluri de brand în Bulgaria, printre care TUI Kids Club, TUI Blue ‘pentru familii’, trei hoteluri TUI Suneo şi patru hoteluri RIU.

A doua cea mai căutată destinaţie de către români – Turcia – este cunoscută pentru resorturile sale premium all-inclusive, iar foarte mulţi clienţi apreciază standardele înalte de calitate şi nivelul de siguranţă oferit. În plus, Turcia oferă un raport preţ-calitate imbatabil, chiar şi în lunile aglomerate de vară. O mie de hoteluri din programul TUI s-au redeschis deja în regiunea Antaliei. Per total, TUI are în ofertă peste 2.500 de hoteluri în Turcia, printre care patru cluburi Robinson, cinci cluburi TUI Magic Life, 11 hoteluri TUI Blue şi două hoteluri TUI Kids Clubs.

Oferta pentru Grecia include peste 4.500 de hoteluri. Cele şase cluburi Robinson şi TUI Magic Life sunt extrem de populare, la fel ca şi cele 40 de hoteluri TUI Blue, TUI Kids Club and TUI Suneo, dar şi unităţile din lanţurile de hoteluri Grecotel şi Atlantica.

‘Le oferim clienţilor costurile mai mici pe care le-am renegociat cu hotelurile. În plus, avem tarife reduse şi cu kerosenul. Cu toate acesta, vedem o creştere a valorii rezervărilor de până acum’, a explicat Gottfried Math, managing director în cadrul grupului de turism TUI Austria & CEE, adăugând că turiştii profită de ofertele low-cost pentru a accesa apoi upgrade-uri către următoarele categorii de camere, pentru a adăuga nopţi de cazare la şederea lor, a-şi asigura transferuri private către locaţie sau pentru a alege servicii suplimentare de mâncare.

Potrivit sursei citate, siguranţa şi flexibilitatea în momentul rezervării au devenit foarte importante pentru turişti. Din acest motiv, grupul TUI a introdus tariful Flex, care le oferă turiştilor opţiunea de a modifica datele sau de a anula pachetele cu transport aerien fără niciun cost suplimentar, dacă aceste modificări se fac cu până la 14 zile înainte de sosire. În cazul unei anulări, clienţilor li se returnează întreaga valoare a vacanţei, inclusiv tariful Flex. Această ofertă a fost preferată de clienţi, iar peste 80% din rezervările noi includ tariful Flex.

Toate călătoriile includ automat şi gratuit asigurarea de călătorie Covid-Protect, care acoperă costurile îngrijirii potrivite în cazul unei călătorii într-o zonă de risc, precum şi o consultaţie medicală virtuală, un test Covid, zboruri dus-întors garantate, precum şi acoperirea cheltuielilor asociate tratamentelor şi şederii la hotel.

În ceea ce priveşte cea de-a doua jumătate a anului 2021, reprezentanţii TUI consideră că opţiunile îmbunătăţite de testare şi continuarea vaccinării construiesc fundaţia necesară călătoriilor în siguranţă. ‘Ne aşteptăm să vedem o revenire puternică, în specială pe perioada verii, şi credem că zborurile de pe multe rute vor fi rezervate rapid în timpul vacanţelor estivale’, a subliniat Gottfried Math.

Grupul german TUI este cel mai mare operator de turism din lume. Cu sediul în Germania, grupul este listat pe FTSE 250, cel mai important index din cadru London Stock Exchange, precum şi pe Freiverkehr din cadrul Bursei de Valori din Frankfurt.

Grupul oferă servicii integrate de turism pentru aproximativ 28 milioane de clienţi, dintre care 21 milioane provin din companii naţionale din Europa. Prin activitatea sa, grupul include peste 400 de hoteluri şi resorturi cu branduri premium precum RIU, TUI Blue şi Robinson, dar şi 15 nave de croazieră, de la MS Europa şi MS Europa 2 în clasa de lux şi nave de expediţii la flota Mein Schiff operată de TUI Cruises şi navele de croazieră de la Marella Cruises din Anglia.

Totodată, TUI include cele mai importante branduri de turoperatori şi platforme de marketing online din Europa, cinci linii aeriene cu peste 100 de aeronave moderne de cursă lungă şi medie şi peste 1.000 de agenţii de turism. Pe lângă extinderea activităţii sale de bază, TUI se concentrează din ce în ce mai mult pe dezvoltarea platformelor sale digitale. AGERPRES

Etichete:
Aproape trei sferturi dintre utilizatorii de internet cumpără online (analiză)
Fapt divers miercuri, 17 decembrie 2025, 11:15

Aproape trei sferturi dintre utilizatorii de internet cumpără online (analiză)

Comerţul electronic continuă să crească în România, aproape trei sferturi dintre utilizatorii de internet cumpărând online, relevă o...

Aproape trei sferturi dintre utilizatorii de internet cumpără online (analiză)
Joy Christmas Challenge – inscrieri deschise pana pe 18 decembrie 2025
Fapt divers vineri, 12 decembrie 2025, 11:54

Joy Christmas Challenge – inscrieri deschise pana pe 18 decembrie 2025

Concursul național de limba engleză „Joy Christmas Challenge”: înscrieri deschise până pe 18 decembrie 2025 Centrul lingvistic Twinkle Star...

Joy Christmas Challenge – inscrieri deschise pana pe 18 decembrie 2025
Mobilizare majoră la Iași pentru animalele din padocuri – cel mai mare eveniment caritabil pentru prietenii blănoși are loc pe 13 decembrie
Fapt divers marți, 9 decembrie 2025, 12:41

Mobilizare majoră la Iași pentru animalele din padocuri – cel mai mare eveniment caritabil pentru prietenii blănoși are loc pe 13 decembrie

Aflat la a 18-a ediție, „Ai cumva o păturică?” este una dintre cele mai mari și inedite inițiative pentru animale, ce își propune...

Mobilizare majoră la Iași pentru animalele din padocuri – cel mai mare eveniment caritabil pentru prietenii blănoși are loc pe 13 decembrie
Mult peste jumătate (61,43%) dintre copiii mamelor sub 15 ani nu au paternitatea recunoscută: sarcina la vârste fragede reprezintă un risc pentru mama-copil și pentru nou-născut
Fapt divers marți, 9 decembrie 2025, 09:47

Mult peste jumătate (61,43%) dintre copiii mamelor sub 15 ani nu au paternitatea recunoscută: sarcina la vârste fragede reprezintă un risc pentru mama-copil și pentru nou-născut

Mult peste jumătate (61,43%) dintre copiii mamelor sub 15 ani nu au paternitatea recunoscută: sarcina la vârste fragede reprezintă un risc pentru...

Mult peste jumătate (61,43%) dintre copiii mamelor sub 15 ani nu au paternitatea recunoscută: sarcina la vârste fragede reprezintă un risc pentru mama-copil și pentru nou-născut
Fapt divers marți, 18 noiembrie 2025, 07:30

Riscurile cumpărării de produse alimentare de pe reţelele de socializare

Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară avertizează consumatorii asupra riscurilor asociate achiziţionării de produse alimentare...

Riscurile cumpărării de produse alimentare de pe reţelele de socializare
Fapt divers joi, 13 noiembrie 2025, 10:12

Şase din zece români depăşesc bugetul planificat, de sărbători (studiu)

Aproximativ 39% dintre români cheltuiesc mai mult decât în mod obişnuit, în această perioadă, iar procentul creşte mai ales în timpul...

Şase din zece români depăşesc bugetul planificat, de sărbători (studiu)
Fapt divers miercuri, 12 noiembrie 2025, 11:32

Concurs de scrisori pentru Moș Crăciun, la Teatrul Luceafărul

Ne apropiem vertiginos de perioada sărbătorilor de iarnă și cu toții ne străduim să intrăm în atmosfera specifică. Echipa noastră...

Concurs de scrisori pentru Moș Crăciun, la Teatrul Luceafărul
Fapt divers miercuri, 12 noiembrie 2025, 10:32

INS: Câştigul salarial mediu net a crescut la 5.443 lei, în septembrie

Câştigul salarial mediu net a fost 5.443 lei, în luna septembrie 2025, în creştere cu 56 lei (+1%) faţă de luna august 2025, iar câştigul...

INS: Câştigul salarial mediu net a crescut la 5.443 lei, în septembrie