Ascultă Radio România Iași Live

La mulţi ani 2016! Semnat, Radio Iaşi Online. Bilanţ pe 2015

Publicat de Lucian Bălănuţă, 31 decembrie 2015, 13:02 / actualizat: 1 ianuarie 2016, 15:22

UPDATE 1 ianuarie ora 0:00 – Ne-am făcut un obicei de a nu aştepta sfârşitul zilei de 31 decembrie atunci când vine vorba de alcătuirea unui bilanţ. Total greşit ! Pentru că cifrele de trafic de ieri arată 35.293 de vizitatori unici, un veritabil RECORD ALL TIME. Vă mulţumim ! La mulţi ani, dragi oaspeţi ai radioiasi.ro !


RADIOIASI.RO vă urează un An Nou de excepţie, presărat cu alegeri inspirate, gânduri bune şi sănătate. Vă mulţumim pentru toate momentele pe care le-aţi petrecut accesând radioiasi.ro de pe desktop, laptop, tabletă sau smartphone. Şi cum 2016 bate la uşă, se cuvine să facem un mic bilanţ:

Am tăiat moţul la noua platformă radioiasi.ro la data de 15 septembrie 2015.

 

  • în 2015 am avut mult mai mulţi oaspeţi – dacă în decembrie 2014 număram aproximativ 66.685 de vizitatori unici, în decembrie 2015 am ajuns la un număr de 181.528 de vizitatori unici. Vă aşteptăm, în continuare, pe site-ul nostru, pentru că în 2016 pregătim mult mai multe surprize.

 

  • nu am alunecat în sfera ştirilor senzaţionale, de tip tabloid, nu ne-am prins în mirajul promovării în stil „N-o să-ţi vină să crezi!” şi nici nu am exploatat elemente ce ţin de viaţa privată. Totuşi, radioiasi.ro a fost artizanul unor vârfuri de trafic şi anume: 31 decembrie 201535.293 vizitatori unici, 30 decembrie 201516,697 vizitatori unici, 29 decembrie 201515,597 vizitatori unici, 13 decembrie 201519.043 vizitatori unici, 21 iulie 201521.232 vizitatori unici, 1 martie 2015 – 15.772 vizitatori unici.

 

 

  • promptitudinea ştirilor Radio Iaşi a fost, din nou, la parametri optimi – nu doar la nivel regional, ci şi naţional sau internaţional. Tragedia de la Colectiv 30-31 octombrie, Atentatele teroriste din Paris – 7 ianuarie şi 14 noiembrie sau Arestările de la vârful administraţiei ieşene, sunt doar câteva dintre exemplele de bune practici.

 

  • radioiasi.ro rămâne o sursă constantă de conţinut pentru televiziuni, publicaţii sau site-uri de ştiri din România şi Republica Moldova. Site-uri precum realitatea.net, evz.ro, adevarul.ro, antena3.ro, b1.ro, hotnews.ro, romaniatv.net, dcnews.ro, libertatea.ro, stirileprotv.ro, jurnalul.ro, gandul.info, avocatnet.ro, deschide.md sau protv.md au citat în anul 2015 conţinut produs de radioiasi.ro.

 

  • de aproape 6 ani, pe canalul nostru de Youtube, îmbrăcăm hainele unei mici televiziuni care oferă emisiuni radio în format TV, dar şi transmisii VIDEO LIVE de la evenimentele voastre preferate. Un record în acest sens îl reprezintă Festivalul „Datini şi obiceiuri strămoşeşti” – Comăneşti 2015 Ediţia a XX-a, care a adunat peste 14.000 de vizualizări şi a avut o medie de 500 de vizitatori conectaţi în acelaşi timp la eveniment.

 

  • cel mai drag proiect al nostru – campania EU Aleg România – creşte, în continuare, precum Făt-Frumos. Mulţumim că v-aţi prins în hora celor 100 de personalităţi care au marcat istoria României. Tot prin intermediul campaniilor am explorat România frumoasă, ne-am întrebat „De ce m-am întors în România?” şi am aflat cele mai importante informaţii despre ce înseamnă să fii Tânăr fermier în România. Și nu ne oprim aici…

 

 

  • ÎN 2016 SETĂRILE site-ului RADIOIASI.RO vă aparţin ! La Mulţi Ani !
Etichete:
(INTERVIU) Autonomia financiară, temă centrală la Consiliul Național al Rectorilor de la Iași. Universitățile cer mai multă libertate în gestionarea fondurilor. Rectorul UAIC, Liviu Maha: ”Vrem să putem folosi resursele de care dispunem. Pentru că sunt proiecte europene, sunt fonduri atrase, ele apar în buget, apar și în bugetul ministerului. Ca urmare, acest fapt ne obligă să avem aprobarea ministerului pentru a folosi acei bani.”
Life miercuri, 22 octombrie 2025, 09:55

(INTERVIU) Autonomia financiară, temă centrală la Consiliul Național al Rectorilor de la Iași. Universitățile cer mai multă libertate în gestionarea fondurilor. Rectorul UAIC, Liviu Maha: ”Vrem să putem folosi resursele de care dispunem. Pentru că sunt proiecte europene, sunt fonduri atrase, ele apar în buget, apar și în bugetul ministerului. Ca urmare, acest fapt ne obligă să avem aprobarea ministerului pentru a folosi acei bani.”

Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași  aniversează în acest an 165 de ani de la înființare. Cu această ocazie, instituția...

(INTERVIU) Autonomia financiară, temă centrală la Consiliul Național al Rectorilor de la Iași. Universitățile cer mai multă libertate în gestionarea fondurilor. Rectorul UAIC, Liviu Maha: ”Vrem să putem folosi resursele de care dispunem. Pentru că sunt proiecte europene, sunt fonduri atrase, ele apar în buget, apar și în bugetul ministerului. Ca urmare, acest fapt ne obligă să avem aprobarea ministerului pentru a folosi acei bani.”
#StareaEducației (INTERVIU) Mihaela Nabăr, director World Vision România: Învățământul simultan a crescut cu 8% în România în acest an. Nu este o soluție ideală pentru școala românească, dar este o realitate a predării. Dacă nu facem nimic să investim în învățământul simultan, vom avea și mai mulți copii rămași în urmă.”
Life marți, 21 octombrie 2025, 09:06

#StareaEducației (INTERVIU) Mihaela Nabăr, director World Vision România: Învățământul simultan a crescut cu 8% în România în acest an. Nu este o soluție ideală pentru școala românească, dar este o realitate a predării. Dacă nu facem nimic să investim în învățământul simultan, vom avea și mai mulți copii rămași în urmă.”

Începând cu acest an școlar, învățământul simultan din România beneficiază, în premieră, de un cadru metodologic clar și adaptat...

#StareaEducației (INTERVIU) Mihaela Nabăr, director World Vision România: Învățământul simultan a crescut cu 8% în România în acest an. Nu este o soluție ideală pentru școala românească, dar este o realitate a predării. Dacă nu facem nimic să investim în învățământul simultan, vom avea și mai mulți copii rămași în urmă.”
#StareaEducației(INTERVIU) Orele remediale adevărate provocări pentru învățători. Corina Dina, profesor învățământ primar: „Nu cred că cei care au decis introducerea acestor ore s-au gândit la copii. Noi, învățătorii, făceam oricum astfel de activități dacă observam copii care aveau nevoie. Nu era necesar să se introducă obligativitatea acestora.”
Life luni, 20 octombrie 2025, 12:39

#StareaEducației(INTERVIU) Orele remediale adevărate provocări pentru învățători. Corina Dina, profesor învățământ primar: „Nu cred că cei care au decis introducerea acestor ore s-au gândit la copii. Noi, învățătorii, făceam oricum astfel de activități dacă observam copii care aveau nevoie. Nu era necesar să se introducă obligativitatea acestora.”

Din anul școlar 2025-2026, învățarea remedială a devenit o obligație oficială pentru toate cadrele didactice din învățământul primar, ca...

#StareaEducației(INTERVIU) Orele remediale adevărate provocări pentru învățători. Corina Dina, profesor învățământ primar: „Nu cred că cei care au decis introducerea acestor ore s-au gândit la copii. Noi, învățătorii, făceam oricum astfel de activități dacă observam copii care aveau nevoie. Nu era necesar să se introducă obligativitatea acestora.”
#StareaEducației (INTERVIU) Întâlnirile ALECART la FILIT – cinci zile în care adolescenții dialoghează de la egal la egal cu scriitorii. Prof. Nicoleta Munteanu: ”Există o diferență între maniera în care citești literatura atunci când ești de unul singur, între felul în care te raportezi la o carte atunci când știi că trebuie să o pregătești pentru o oră de literatură  și modul viu în care poți să te apropii de carte, atunci când din spectator ai devenit de fapt tu personaj, alături de personajele din cărți.”
Life vineri, 17 octombrie 2025, 11:45

#StareaEducației (INTERVIU) Întâlnirile ALECART la FILIT – cinci zile în care adolescenții dialoghează de la egal la egal cu scriitorii. Prof. Nicoleta Munteanu: ”Există o diferență între maniera în care citești literatura atunci când ești de unul singur, între felul în care te raportezi la o carte atunci când știi că trebuie să o pregătești pentru o oră de literatură  și modul viu în care poți să te apropii de carte, atunci când din spectator ai devenit de fapt tu personaj, alături de personajele din cărți.”

         Săptămâna viitoare, Iașiul devine din nou capitala literaturii europene. În perioada 22-26 octombrie 2025 are loc cea de-a XIII-a...

#StareaEducației (INTERVIU) Întâlnirile ALECART la FILIT – cinci zile în care adolescenții dialoghează de la egal la egal cu scriitorii. Prof. Nicoleta Munteanu: ”Există o diferență între maniera în care citești literatura atunci când ești de unul singur, între felul în care te raportezi la o carte atunci când știi că trebuie să o pregătești pentru o oră de literatură  și modul viu în care poți să te apropii de carte, atunci când din spectator ai devenit de fapt tu personaj, alături de personajele din cărți.”
Life marți, 14 octombrie 2025, 17:09

#StareaEducației(INTERVIU)Rețelele sociale modifică atenția, comportamentul și relațiile copiilor. Simona Herb, psihoterapeut, coordonatorul Comunității Terapeutice EFT din România: ”Utilizarea rețelelor sociale de către copii și adolesecenți schimbă rețelele neuronale ale acestora. Sunt efecte invizibile ale timpului petrecut online.”

Într-o zi obișnuită de școală, un elev de gimnaziu din România petrece, în medie, patru ore pe internet. În weekend, timpul urcă la peste...

#StareaEducației(INTERVIU)Rețelele sociale modifică atenția, comportamentul și relațiile copiilor. Simona Herb, psihoterapeut, coordonatorul Comunității Terapeutice EFT din România: ”Utilizarea rețelelor sociale de către copii și adolesecenți schimbă rețelele neuronale ale acestora. Sunt efecte invizibile ale timpului petrecut online.”
Life luni, 13 octombrie 2025, 09:53

#StareaEducației: (INTERVIU) Genoveva Farcaș, directorul Casei Corpului Didactic Iași: „Formarea profesorilor fără consecință în planul practicii cu elevul este nulă. E nevoie de schimbări curriculare profunde. Predăm pedagogia după programe de acum 20 de ani.”

Într-un context educațional tot mai complex și dinamic, în care profesorii sunt chemați să răspundă provocărilor ce țin de progresul...

#StareaEducației: (INTERVIU) Genoveva Farcaș, directorul Casei Corpului Didactic Iași: „Formarea profesorilor fără consecință în planul practicii cu elevul este nulă. E nevoie de schimbări curriculare profunde. Predăm pedagogia după programe de acum 20 de ani.”
Life vineri, 10 octombrie 2025, 08:48

#StareaEducației (INTERVIU) Laviniu Lăcustă, liderul USLIP Iași: „Banii pentru plata sumelor câștigate de angajații din învățământ prin hotărâri judecătorești definitive au fost virați în conturile inspectoratelor școlare și au fost ulterior retrași fără niciun fel de explicații. Suntem singura categorie de bugetari din România care în anul 2025 nu a primit niciun leu pe hotărârile judecătorești restante.”

La o lună de la începutul noului an școlar, în sistemul de învățământ din România tensiunile persistă, iar sindicatele spun că vor...

#StareaEducației (INTERVIU) Laviniu Lăcustă, liderul USLIP Iași: „Banii pentru plata sumelor câștigate de angajații din învățământ prin hotărâri judecătorești definitive au fost virați în conturile inspectoratelor școlare și au fost ulterior retrași fără niciun fel de explicații. Suntem singura categorie de bugetari din România care în anul 2025 nu a primit niciun leu pe hotărârile judecătorești restante.”
Life marți, 7 octombrie 2025, 11:05

#StareaEducației (INTERVIU) Proiect transfrontalier, în valoare de 850.000 de euro, accesat de Școala Gimnazială ”Ion Simionescu” din Iași. Sabina Manea, directorul instituției: ”Este un proiect complex, care are mai multe direcții, atât îmbogățirea infrastructurii cât și a activității educaționale, în parteneriat cu colegii noștri din localitatea Drochia, Republica Moldova.”

Școala Gimnazială„ Ion Simionescu” din Iași demonstrează, încă o dată, că viziunea, implicarea și capacitatea de a accesa fonduri...

#StareaEducației (INTERVIU) Proiect transfrontalier, în valoare de 850.000 de euro, accesat de Școala Gimnazială ”Ion Simionescu” din Iași. Sabina Manea, directorul instituției: ”Este un proiect complex, care are mai multe direcții, atât îmbogățirea infrastructurii cât și a activității educaționale, în parteneriat cu colegii noștri din localitatea Drochia, Republica Moldova.”